Subskrypcja
Zainwestuj w swoją firmę! Napisz

Portale społecznościowe – czy warto?

Social Media to bardzo popularny trend w marketingu. Wielu naszych Klientów staje przed dylematem czy warto angażować się w tego typu działalność.

Nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Na pewno istnieją branże i firmy, gdzie obecność w mediach społecznościowych jest kluczowa dla powodzenia biznesu i warto podążać za tego typu nowinkami. Do takich firm należą na pewno producenci zdrowej żywności, dóbr luksusowych, sprzętu sportowego – czyli wszystkich tych marek, z którymi Klienci zechcą się identyfikować i śledzić ciekawe, zabawne fanpage. Facebook na pewno nie jest dla małych lokalnych sklepików, większość firm rodzinnych, producentów dóbr, z którymi nasi Klienci nie chcą być kojarzeni jak chociażby papier toaletowy czy pasta do butów (choć i tu są ciekawe wyjątki). Poza tym istnieje szeroka gama firm, którym obecność w mediach społecznościowych nie podciągnie sprzedaży, ale też nie zaszkodzi. Warto zatem rozważyć tego typu aktywność zwłaszcza, że nie wymaga wielkich nakładów finansowych.