Subskrypcja
Zainwestuj w swoją firmę! Napisz

Kompetencje, czyli w czym i jak możemy pomóc Twojej firmie.

Nasza oferta może być szczególnie korzystna, gdy nie chcesz zatrudniać nowego pracownika i wiązać się z nim na stałe, ale potrzebujesz konkretnej wiedzy marketingowej.

Ma to miejsce w kilku przypadkach:

Eksperci marketingu

1

Twoja firma prężnie się rozwija i czujesz, że dotychczasowe działania podejmowane „na czuja” nie wystarczają. Potrzebna jest osoba z zewnątrz, z mocną wiedzą marketingową i doświadczeniem, która nakreśli spójną politykę marketingową i doradzi co robić, aby nabrać wiatru w żagle. Taki zewnętrzny ekspert spojrzy chłodnym okiem i podpowie, gdzie pojawiały się błędy, co można ulepszyć (więcej w zakładce Audyt i doradztwo).

2

Konkurencja Twojej firmy się umacnia, a powtarzanie tych samych chwytów reklamowych nic nie daje. Chciałbyś sięgnąć po jakieś niestandardowe narzędzia marketingowo-promocyjne, które pozwolą Ci zostać liderem i zdystansować konkurentów (Przeprowadzimy gruntowny Audyt i dobierzemy odpowiednie środki).

3

Masz pomysł na obiecujący start-up i fundusze, tworzysz firmę, ale marketing nie jest Twoją najmocniejszą stroną? Wiele obiecujących projektów upadło przez brak dobrej promocji i postawy proklienckiej. Dobrze zdajesz sobie z tego sprawę i nie chcesz powielać tych błędów (Proszę przejść do zakładki Audyt i doradztwo).

4

Politykę ekspansji chcesz wesprzeć solidną dawką marketingu? Wchodzisz na nowy rynek (np. zagraniczny, giełdę), wprowadzasz nowy produkt lub też podejmujesz inne ważne działania, które są dużym wyzwaniem marketingowo-komunikacyjnym? Koniecznie zajrzyj do zakładki Audyt i doradztwo!

5

W Twojej firmie Dział Marketingu przeżywa nawał pracy, związany z nałożeniem się na siebie kilku projektów np. targi, wprowadzenie nowego produktu, odejście pracownika? Pracownicy marketingu Twojej firmy nie radzą sobie i potrzebują wsparcia? – W takiej sytuacji Outsourcing oraz Marketingowiec na zastępstwo to idealne rozwiązania dla Ciebie!

6

W marketingu i komunikacji wiele się dzieje i czasem ciężko nadążyć za zmianami, zwłaszcza za tymi, które zachodzą w internecie. Stegon chętnie przeszkoli Twój Dział Marketingu, podpowie, co nowego dzieje się w branży i które ze zmian warto zastosować w Twojej firmie, by zwiększyć jej konkurencyjność. Aby uzyskać więcej informacji, przejdź do zakładki Szkolenia Działu Marketingu.

7

Jeśli planujesz zagraniczną ekspansję i chcesz wejść ze swoimi produktami na rynki zagraniczne możemy zaoferować Ci Marketing w środowisku międzynarodowym. Jeśli zaś wprowadzasz zagraniczną spółkę na rynek polski chętnie podzielimy się wiedzą o polskim Kliencie i pomożemy dostosować ofertę pod jego kątem tak, aby najlepiej do niego dotrzeć (Wprowadzenie na rynek polski firmy zagranicznej).